مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 19:502023-05-31سياسي

جمعیت و سلامت دو موضوع محوری بنیاد 15 خرداد


بنیاد 15 خرداد در گام دوم فعالیت های خود، دو موضوع محوری جمعیت و سلامت را سرلوحه کار خود قرار داده و کارویژه های متعددی را به مرحله اجرا رسانیده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل بنیاد 15 خرداد گفت: بنیاد 15 خرداد در گام دوم فعالیت های خود، دو موضوع محوری جمعیت و سلامت را سرلوحه کار خود قرار داده و کارویژه های متعددی را به مرحله اجرا رسانیده است.

حمیدرضا علیان زادگان 10 خرداد در جلسه ستاد جمعیت استان اردبیل با تاکید بر تمرکز جدی بنیاد بر موضوع جوانی جمعیت گفت: در پویش ملی لبخند مادری که از سال گذشته به طور رسمی در سراسر کشور آغاز شده است به زوج هایی که در سال های 1401 و 1402 فرزند سوم شان به دنیا آمده، با تعیین سطح برخورداری یک بسته لبخند مادری اهدا می شود.

علیان زادگان درباره محتویات بسته های لبخند مادری نیز گفت: این بسته ها شامل 40 قلم کالای مورد نیاز کودک از بدو تولد تا حدود دو سالگی به ارزش تقریبی هر بسته 50 میلیون ریال است که در اردبیل 100 بسته توزیع شده است.

وی افزود: تاکنون 10 خوابگاه دانشجویی را در سراسر کشور به بهره برداری رسیده و 5 خوابگاه دانشجویی نیز در حال احداث هستند.

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد خاطرنشان کرد: مجموع خوابگاه های ساخته شده یا در دست ساخت توسط بنیاد 15 خرداد با زیربنای 77 هزار مترمربع از ظرفیت پذیرش 3 هزار و 500 دانشجو برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت و سلامت دو موضوع محوری بنیاد 15 خرداد

جمعیت و سلامت دو موضوع محوری بنیاد 15 خرداد