مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 16:452023-06-10اقتصادي

فاز دوم پست GIS کیانشهر اهواز وارد مدار شد


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: فاز دوم پست GIS 132 به 33 کیلوولت کیانشهر یک در اهواز برق دار و وارد مدار شد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: فاز دوم پست GIS 132 به 33 کیلوولت کیانشهر یک در اهواز برق دار و وارد مدار شد.

محمود دشت بزرگ در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: عملیات احداث فاز دوم پست GIS کیانشهر یک به ظرفیت 50 مگاولت آمپر و با ارزش سرمایه گذاری 1500 میلیارد ریال به پایان رسید و برق دار شد.

وی با بیان اینکه با احتساب فاز اول ظرفیت پست GIS کیانشهر یک به 100 مگاولت آمپر رسیده است، افزود: یکی از اهداف بهره برداری از این پروژه ایجاد ظرفیت جدید جهت برق رسانی به مشترکین خانگی و عمومی و کاهش محدودیت ها در این زمینه بوده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با اشاره به تکنولوژی بکاررفته در پست های GIS بیان کرد: این پست ها در مقابل آثار مخرب ریزگردها مقاوم هستند و این ویژگی در شرایط آب و هوایی خوزستان (گرد و غبار، رطوبت، آلودگی های صنعتی) کمک خواهد کرد که پایداری شبکه برق حفظ شود.

دشت بزرگ ادامه داد: پست GIS کیانشهر یک، یکی از مجموعه پست های GIS است که برای ارتقای امنیت و پایداری شبکه برق خوزستان طراحی و برنامه ریزی شده اند و پیش از این دو پست خزامی و کارون در اهواز وارد مدار شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم پست GIS کیانشهر اهواز وارد مدار شد

فاز دوم پست GIS کیانشهر اهواز وارد مدار شد