مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 15:502023-05-29سياسي

باید قرارگاه مرکزی رسانه ای تشکیل شود


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوزستان با اشاره به نقش رسانه های داخلی در جنگ رسانه ای دشمنان، گفت: معتقدم که باید یک قرارگاه مرکزی رسانه ای داشته باشیم.

- ایسنا/خوزستان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوزستان با اشاره به نقش رسانه های داخلی در جنگ رسانه ای دشمنان، گفت: معتقدم که باید یک قرارگاه مرکزی رسانه ای داشته باشیم.

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار در جلسه هفته عفاف و حجاب که امروز هشتم خردادماه به میزبانی سازمان بسیج رسانه خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: نگاه اسلام به زن و مرد در حوزه انسانیت و رشد و تعالی یکسان است؛ یعنی همان جایگاهی که برای مرد قائل است برای زن نیز قائل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: حضور زنان در جامعه ما به صورتی است که بسیار نقش آفرین هستند، البته دشمن به نقش منفی زنان توجه دارد و دنیای استکبار در قرن هفدهم به این جمع بندی رسید که اگر می خواهد تاثیر داشته باشد باید متاسفانه از زنان به عنوان ابزار استفاده کند و به همین دلیل موضوع برهنگی زنان مطرح شد اما اسلام برای زن جایگاه و تعالی قرار داده است و آن هم شخصیتی چون حضرت فاطمه (س) به عنوان رمز خلقت عالم هستی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوزستان با بیان این که زنان نقش موثری دارند، گفت: اگر عنوان می شود زنان ما باید به عنوان یک مروارید در صدف ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید قرارگاه مرکزی رسانه ای تشکیل شود

باید قرارگاه مرکزی رسانه ای تشکیل شود