مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-03اجتماعي

بدعهدی شرکت آسمان برای زائران امام رئوف در نوشهر


فرودگاه نوشهر به عنوان قدیمی ترین فرودگاه مازندران از اهمیت زیادی در جابجایی مسافر برخوردار است و با توجه به راه اندازی خط پروازی نوشهر- مشهد از 15 سال قبل تاکنون و رساندن سریع زائران حرم امام رضا (ع) به مشهد مقدس این اهمیت صدچندان شده است.

- ایسنا/مازندران فرودگاه نوشهر به عنوان قدیمی ترین فرودگاه مازندران از اهمیت زیادی در جابجایی مسافر برخوردار است و با توجه به راه اندازی خط پروازی نوشهر- مشهد از 15 سال قبل تاکنون و رساندن سریع زائران حرم امام رضا (ع) به مشهد مقدس این اهمیت صدچندان شده است.

در این 15 سال که خط پروازی نوشهر مشهد راه اندازی شده است در هفته دو بار این پروازها صورت می گیرد، به صورت سالانه بیش از 10 هزار نفر در این مسیر جابجا می شوند و90 درصد لیست پرواز این خط در فرودگاه نوشهر تکمیل شده است و باید به این نکته توجه کرد که عاشقان امام رضا (ع ) که نتوانستند بلیت تهیه کنند بارها به فرودگاه مراجعه کردند تا شاید در لیست انتظار بتوانند خود را با پرواز به مشهد مقدس برسانند.

شوک بزرگ به مردم نوشهر با لغو پروزا نوشهر- مشهد اما آنچه طی چند روز گذشته شوک بزرگی را به مردم نوشهر وارد کرده است اینکه وزیر راه و شهرسازی در مراسم یادواره شهید شیرودی اعلام کرد خط پروازی نوشهر- مشهد که با شرکت آسمان نیز صورت می گیرد از این به بعد به فرود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدعهدی شرکت آسمان برای زائران امام رئوف در نوشهر

بدعهدی شرکت آسمان برای زائران امام رئوف در نوشهر