مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-04سياسي

کتاب «روایت رهبری» را با تخفیف ویژه بخرید


انتشارات انقلاب اسلامی تا 17 خرداد، کتاب «روایت رهبری» را با تخفیف ویژه 25 درصدی از پایگاه اینترنتی انتشارات انقلاب اسلامی ارائه می کند.

- انتشارات انقلاب اسلامی تا 17 خرداد، کتاب روایت رهبری را با تخفیف ویژه 25 درصدی از پایگاه اینترنتی انتشارات انقلاب اسلامی ارائه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدّظلّه العالی) به مناسبت ایام 14 و 15 خرداد ماه، کتاب روایت رهبری را با تخفیف ویژه ارائه می کند.

کتاب روایت رهبری حاوی نکاتی جدید و منتشر نشده از نحوه انتخاب آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی در سال 1368 و بخش هایی منتشرنشده از خاطرات سیاسی ایشان است.

در این کتاب برای اولین بار از مذاکرات شورای انقلاب و متن مذاکرات اجلاسیه خبرگان در سال 64 و اجلاسیه خبرگان در سال 68 استفاده شده است.

همچنین بخشی از مذاکرات جلسه رؤسای قوا و مرحوم حاج احمدآقا در حضور امام (ره) در مهر 67 (6 ماه قبل از عزل آیت الله منتظری) در این کتاب منتشر شده که در آن برای اولین بار حضرت امام (ره)، آیت الله خامنه ای را برای رهبری آینده نظام مطرح می کنند.

کتاب روایت رهبری نوشته سید یاسر جبراییلی در سه فصل و 620 صفحه، روایت جامع و دست اولی است از رسمیت و قانونیت یافتن رهبری حضرت امام خمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «روایت رهبری» را با تخفیف ویژه بخرید

کتاب «روایت رهبری» را با تخفیف ویژه بخرید