مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-11سياسي

زنجان به لحاظ هدایت آب های سطحی مشکل دارد


شهر زنجان بدون صاحب گسترش پیدا کرده است.

- ایسنا/زنجان شهردار زنجان گفت: شهر زنجان بدون صاحب گسترش پیدا کرده است.

علیرضا فیروزفر ظهر امروز(21 خرداد ماه) در جلسه شورای شهر زنجان با اشاره به سیل روز پنجشنبه زنجان، اظهار کرد: مشخص بود که زنجان به لحاظ هدایت آب های سطحی مشکل دارد و به جرأت می توان گفت که در دو دهه گذشته علی رغم وجود کاملا مشخص این مشکل هیچ کاری در این حوزه صورت نگرفته بود.

وی با بیان اینکه مستندات فیلم ها و آبگرفتگی معابر شهر در سال های قبل موجود است، عنوان کرد: در سال های گذشته با یک بارش ساده تقریبا در همه نقاط شهر شاهد آبگرفتگی بودیم و شهرداری نیز با توجه به امکاناتی که داشت برای تخلیه آب چاه های جذبی و آب وارد شده به خانه های مردم اقدام می کرد و یا کیسه های شنی در برخی از نقاط خیلی حساس شهر مانع ورود آب به مغازه ها می شد.

این مسئول با اشاره به اینکه برای حل این مشکل قرار است که روند امور در در جبهه بلند مدت و کوتاه مدت پیگیری شود، ادامه داد: در برنامه کوتاه مدت 77 نقطه از شهر با توجه به مستندات و مشاهدات میدانی سالیان سال است که دچار آب گرفتگی می شوند مشخص شد که این نقاط دسته بندی شدند.

وی با بیان اینکه برخی از این نقاط مانند میدان انقلاب برای خود پروژه هایی بودند، ادامه داد: اگر اقدام سال قبل شهرداری نبود شهر در قلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان به لحاظ هدایت آب های سطحی مشکل دارد

زنجان به لحاظ هدایت آب های سطحی مشکل دارد