مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 17:452023-06-06ورزشي

سامورایی ها وارد می شوند/ ایران در گام اول به قهقرا رفت!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت ها 2023 از امروز (سه شنبه 16 خرداد) با حضور 16 تیم کانادا، آمریکا، - سامورایی ها وارد می شوند/ ایران در گام اول به قهقرا رفت! تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در لیگ ملت ها 2023 مغلوب ژاپنی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت ها 2023 از امروز (سه شنبه 16 خرداد) با حضور 16 تیم کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه، چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی در گروه مردان آغاز شد.

هفته نخست این رقابت ها به میزبانی دو شهر اوتاوا در کانادا و ناگویای ژاپن از 16 تا 21 خرداد پیگیری می شود و در دومین مسابقه روز نخست شهر ناگویا، تیم های ملی والیبال ایران و ژاپن (میزبان) مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

این مسابقه در سالن گایشی ناگویای ژاپن برگزار شد که از سال 2007 تاسیس شده و 10 هزار نفر گنجایش داشت و ژاپنی ها برای حمایت از تیم خود تمام قد در سالن حاضر شدند و ظرفیت آن را تکمیل کردند.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در لیگ ملت ها 2023 سه بر صفر مغلوب ژاپن شد تا در نخستین گام امتیازی به دست نیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامورایی ها وارد می شوند/ ایران در گام اول به قهقرا رفت!

سامورایی ها وارد می شوند/ ایران در گام اول به قهقرا رفت!