مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 09:002023-05-29سياسي

اهدای عضو اوج بخشش و ایثار خانواده است


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در دیدار با خانواده زنده یاد «امیرمحمد قاسمی » که 13 سال پیش اعضای بدن وی را اهدا کردند این اقدام را اوج بخشش و ایثار و سخت ترین تصمیم خانواده های اهدا کننده دانست.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در دیدار با خانواده زنده یاد امیرمحمد قاسمی که 13 سال پیش اعضای بدن وی را اهدا کردند این اقدام را اوج بخشش و ایثار و سخت ترین تصمیم خانواده های اهدا کننده دانست.

قاسم غریب آبادی شامگاه یک شنبه 7 خرداد 1402 در دیدار با خانواده امیر محمد قاسمی اظهار کرد: شاید سخت ترین تصمیمی که یک خانواده بالاخص پدر و مادر می توانند درباره فرزندشان بگیرند، اهدای اعضای بدن فرزند است، اما به خاطر شادی و سلامتی که زندگی دوباره در وجود پدر و مادرهای دیگر ایجاد می کنند، ثواب آن نزد خداوند بی شمار است.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن می فرماید: وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا ، و هر کس نفسی را زنده کند گویا همه مردم را زنده کرده است، افزود: اگر این تصمیم بزرگ نبود، بیماران نیازمند اهداء، فرصت دوباره زندگی کردن را پیدا نمی کردند و این اقدام خداپسندانه ناشی از ارتباط قلبی با خالق و اوج بخشش خانواده است که حاضر شدند، اعضای بدن فرزند خود را هدیه کنند تا دیگرانی زنده بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای عضو اوج بخشش و ایثار خانواده است

اهدای عضو اوج بخشش و ایثار خانواده است