مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 16:452023-06-03پزشكي

رنج گیلان از زیرساخت های نامناسب سلامت محور


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به رنج این استان از زیرساخت های نامناسب سلامت محور گفت: مولدسازی دست بهداشت و درمان را بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدتقی آشوبی امروز شنبه در نشست مشترک رییس سازمان خصوصی سازی کشور برای مولدسازی املاک نظام سلامت گیلان اظهار کرد: گیلان در حوزه زیرساخت های بهداشت و درمان و سلامت محور بسیار عقب است.

وی با اشاره به چالش جمعیتی در کشور و گیلان افزود: گیلان در بخش فرزند آوری پایین بوده و جمعیت سالمندی زیاد است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، پراکندگی مراکز آموزشی درمانی و همچنین معاونت های علوم پزشکی گیلان در سطح رشت را به عنوان یک چالش برشمرد و بیان کرد: امروزه بیش از هر زمان دیگری نیازمند تجمیع محل ارائه خدمت معاونت ها و همچنین مراکز آموزشی درمانی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستیم.

آشوبی با بیان اینکه پرهیز از اسراف و تلاش برای بهینه کردن خدمات از الزامات دانشگاه اسلامی است، گفت: اسلامی شدن دانشگاه ها با هزینه های هرز و بیهوده ای که به علت پراکندگی در معاونت ها، مدیریت ها و همچنین مراکز آموزشی درمانی، شاهد آن هستیم، همخوانی ندارد.

وی با اشاره به جمعیت بیش از دو میلیون و 500 هزارنفری گیلان و همچنین حضور حدود 10 میلیون نفر مسافر در برخی از ایام سال افزود: گیلان با زیرساخت های نامناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنج گیلان از زیرساخت های نامناسب سلامت محور

رنج گیلان از زیرساخت های نامناسب سلامت محور