مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-19سياسي

تاکید امام این بود که بارهای بزرگ را همه مردم باید با هم بردارند


حجت الاسلام قمی با تبیین جایگاه امام محله گفت: جامعه ای که قیام کرده و به سمت نور حرکت می کند، پیشاپیش خود عالمانی دارد که اهل مجاهدت هستند و آحاد جامعه در پیروی از آن ها به قله ها می رسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، در دیدار جمعی از مدیران حوزه های علمیه، ائمه جماعات و مبلغان کشور سوریه گفت: جهان اسلام با مضمون قیام لله به برکت وجود امام راحل آشنا شد و به تعبیر آیت الله خامنه ای گویا تازه آن را شناخت؛ البته جهاد بوده، اما گستردگی معنا و مفهوم آن، چندان عمقی نداشت.

وی با اشاره به سالگرد تأسیس جهاد سازندگی، آن را سازمانی برای به میدان مجاهدت آمدن مردم دانست و افزود: امام نهادی ایجاد کرد که مردم داوطلبانه به روستاها بروند و در تولید و راه سازی یا خانه سازی به کشاورزان خدمت رسانی کنند.

ایشان تاکیدشان بر این بود که بارهای بزرگ را همه مردم باید با هم بردارند؛ همچنین امام نهاد دیگری با عنوان نهضت سوادآموزی تأسیس کردند که بی سوادی را ریشه کن کنند.

این سازمان هم مانند جهادسازندگی شعاری با تاکید بر همه با هم بودن داشت و سررشته دار این دو نهاد جهادی، روحانیون مجاهد بودند.

قمی همچنین به اول تیرماه، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به دستور امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام راحل مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید امام این بود که بارهای بزرگ را همه مردم باید با هم بردارند

تاکید امام این بود که بارهای بزرگ را همه مردم باید با هم بردارند