مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:422023-05-28فرهنگي

برنامه های ترویجی حجاب و عفاف متناسب با اقتضائات استان باشد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: برنامه های متعددی برای بحث حجاب باید تدوین شود که با اقتضائات استان همسو و همراه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی اصغر دریایی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: ادارات فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی استان در سال گذشته برنامه های متنوعی در استان اجرا کردند که برگزاری همایش منطقه ای مرد میدان با حضور شعرای غرب کشور در سنندج  یکی از برنامه های فرهنگی شاخص در استان بود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جایزه شهیده فاطمه اسدی با هدف تجلیل از زنان کرد موفق، شب های موسیقی، اکران همزمان فیلم فجر در استان، جشن یاس نبوی، برپایی نمایشگاه بر مدار فرهنگ و هنر و جشن های نوروز در روزهای پایانی اسفند در سنندج از دیگر برنامه های فرهنگی استان بود که در دو ماه پایانی سال 1401 اجرا شد.

 دریایی به اهمیت و ضرورت توجه به حجاب و عفاف و برنامه ریزی در این حوزه تاکید کرد و گفت: حجاب ضرورت شرعی از پایه های تمدن ملت ایران و زیرساخت بنای خانواده محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: حجاب یک واجب و موضوع اعتقاداتی است که دشمن روی آن دست گذاشته نباید اجازه دهیم موضوع حجاب موجب شکاف اجتماعی بین مردم و دولت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ترویجی حجاب و عفاف متناسب با اقتضائات استان باشد

برنامه های ترویجی حجاب و عفاف متناسب با اقتضائات استان باشد