مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 21:002023-06-04سياسي

محرومیت زدایی و برچیدن نگاه از بالا به پایین از ویژگی های شخصیتی معمار انقلاب بود


محرومیت زدایی و برچیدن نگاه از بالا به پایین از ویژگی های شخصیتی معمار انقلاب بود.

- ایسنا/مرکزی معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: محرومیت زدایی و برچیدن نگاه از بالا به پایین از ویژگی های شخصیتی معمار انقلاب بود.

سیدمحمد حسینی عصر روز یکشنبه 14 خردادماه 1402 در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) که در مسجد جامع شهدای روستای مصرقان از توابع بخش خرقان شهرستان زرندیه برگزار شده بود، اظهار کرد: همه ساله رهبر معظم انقلاب ویژگی های شخصیتی امام راحل را تبیین می کنند و این ویژگی های تاثیرگذار چراغ راه ما در پاسداشت انقلاب و ارزش های آن است.

وی بیان کرد: رفتار، گفتار، خط فکری و مکتب امام راحل، امروز فراروی ماست و اگر بخواهیم عزتمند و سربلند در انقلابی که امام پایه گذاری کرد حرکت کنیم باید رهنمودهای معمار کبیر انقلاب را سرلوحه خویش قرار دهیم.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب به عنوان خلف صالح امام پرچمدار خط فکری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: امام خمینی (ره) به تعبیر رهبری یک حقیقت همیشه زنده است چرا که حکومتی را تشکیل داد که بر مبنای مکتب اهل بیت علیه السلام بوده است.

معاون رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه امام راحل با اقتدار نهضتی را با پشتوانه مردم تشکیل داد و این دلدادگی ملت با امام همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: شجاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی و برچیدن نگاه از بالا به پایین از ویژگی های شخصیتی معمار انقلاب بود

محرومیت زدایی و برچیدن نگاه از بالا به پایین از ویژگی های شخصیتی معمار انقلاب بود