مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:452023-06-21سياسي

75 هزار نفر در استان بوشهر از خدمات سوادآموزی استفاده کردند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تاکنون 75 هزار نفر در استان بوشهر از خدمات سوادآموزی استفاده کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر پورات بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای سوادآموزی استان بوشهر با اشاره به جهاد تبیین و انعکاس خدمات دولت اظهار داشت: تمامی دستگاه های اجرایی با تقویت نمودن و اهمیت ویژه به بخش روابط عمومی، اقدامات و عملکردهای شاخص در استان را به جامعه هدف اطلاع رسانی کرده و در ایجاد امید آفرینی و نشاط پیشگام باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: جمهوری اسلامی و دولت توجه و اهمیت ویژه ای برای امور آموزشی و فرهنگی قائل است و برنامه های گسترده ای در جهت مبارزه با بی سوادی اجرایی کرده است.

پورات با اشاره به جایگاه و اهمیت سواد آموزی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب که سواد آموزی تنها یک خدمت اجتماعی نیست، بلکه ابزاری حتمی برای ماندن انقلاب است افزود: در مورد سوادآموزی در درجه اول توسعه سواد و دوم تعمیق سواد مدنظر است و بی سوادی به عنوان یک بحران اجتماعی مطرح بوده که برای رفع آن باید همه امکانات در کشور و استان ها بسیج شود.

وی گفت: نهضت سوادآموزی علاوه بر دانش افزایی نقش مهمی در مسیر کاهش و مقابله با آسیب های اجتماعی دارد و نقش سازمان های مردم نهاد و گروه های جهادی در ارتقا وضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 هزار نفر در استان بوشهر از خدمات سوادآموزی استفاده کردند

75 هزار نفر در استان بوشهر از خدمات سوادآموزی استفاده کردند