مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-20فرهنگي

تطهیر منافقین در «مصلحت» / انتقاد یا بازی رسانه ای برای فروش فیلم «مصلحت»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جواد موگویی مستندساز، نویسنده و پژوهشگر شناخته شده تاریخ انقلاب اسلامی با انتشاری متنی در صفحه شخصی خود، - تطهیر منافقین در مصلحت / انتقاد یا بازی رسانه ای برای فروش فیلم مصلحت یک مستندساز و پژوهشگر تاریخ انقلاب اسلامی خواستار توقیف فیلم سینمایی مصلحت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جواد موگویی مستندساز، نویسنده و پژوهشگر شناخته شده تاریخ انقلاب اسلامی با انتشاری متنی در صفحه شخصی خود، خواستار توقیف فیلم سینمایی مصلحت شد.

در همین راستا جواد موگویی در صفحه شخصی خود نوشت: یک عمر بر اساس مستندات نوشتیم مجاهدین خلق در 22بهمن57، انبار های اسلحه را خالی و مخفی کردند تا به وقت 30خرداد60 به جان مردم بیافتند.

یک عمر نوشتیم رجوی شروع کننده جنگ مسلحانه بود.

حالا حوزه هنری و سازمان اوج فیلم ساخته اند که پسر تندرویِ دادستان انقلاب کشور (آیت الله محمدی گیلانی)، در سال59 و پیش از جنگ مسلحانه مجاهدین خلق، با اسلحه بدون مجوز، به میتینگ سیاسی (نه مسلحانه) مجاهدین حمله کرده و سخنران را می کشد! خداقوت به اوج و حوزه هنری! فیلم ساخته اند به روایت مجاهدین!سال هاست رجوی همین روایت را از رخداد 60 کرده است! که این جمهوری اسلامی بود که جنگ را آغاز و ما را مجبور به دفاع کرد!بله، در انتها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تطهیر منافقین در «مصلحت» / انتقاد یا بازی رسانه ای برای فروش فیلم «مصلحت»

تطهیر منافقین در «مصلحت» / انتقاد یا بازی رسانه ای برای فروش فیلم «مصلحت»