مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-17سياسي

اگر پروژه هیپ لیچینگ منسوخ بود در این 5 سال چرا سکوت کرده بودید؟!


امام جمعه ورزقان در خطبه های نماز جمعه با اشاره به این که عده ای از راه اندازی پروژه هیپ لیچینگ انتقاد می کنند،تصریح کرد: اگر پروژه هیپ لیچینگ منسوخ بوده چرا در سال های گذشته سکوت کرده اید!چرا با دروغ پراکنی آبروی نظام و دولت را می برید؟! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مس پرس، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مهدی پورمحمد امام جمعه ورزقان در خطبه های نماز جمعه هفته آخر خرداد به مسائل شهرستان ورزقان پرداخت و گفت: این روزها بحث افتتاح پروژه هیپ لیچینگ معدن مس سونگون مطرح است که جا دارد از دکتر عباس زاده مدیر عامل شرکت مس سونگون آذربایجان و کارکنان آن شرکت بخاطر تلاش شبانه روزی در خصوص به ثمر رساندن این پروژه تشکر کنم.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمد با بیان اینکه پروژه هیپ لیچینگ در سال 97 کلنگ زنی شده بود و قرار بود در سال 99 به بهره برداری برسد ولی تا سال 1401 تنها 51 درصد پیشرفت فیزیکی داشت ولی با روی کار آمدن مدیریت فعلی در طول 9 ماه پیشرفت این پروژه به 100 درصد رسیده و همزمان با سفر اخیر رییس جمهور به استان افتتاح شد.

اخلاق حرفه ای در رسانه های تراز انقلاب رعایت شود امام جمعه ورزقان با بیان اینکه متاسفانه اخیرا در فضای مجازی حرف هایی می زنند که نباید زده شود و نباید ارزش های انسانی زیرپا گذاشته شود، تاکید کرد: رسانه ها مروج مودت و اخلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر پروژه هیپ لیچینگ منسوخ بود در این 5 سال چرا سکوت کرده بودید؟!

اگر پروژه هیپ لیچینگ منسوخ بود در این 5 سال چرا سکوت کرده بودید؟!