مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 10:102023-05-30اقتصادي

تکمیل پروژه های مسکونی نفرآباد تا پایان سال


11 پروژه خدماتی و 35 پروژه مسکونی در محله نفرآباد درحال ساخت است که تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

- رییس سازمان نوسازی شهر تهران گفت: 11 پروژه خدماتی و 35 پروژه مسکونی در محله نفرآباد درحال ساخت است که تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر شربیانی عضو شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور یکصد و پنجاه و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و با اشاره به محله نفر آباد گفت: 13 هکتار بافت فرسوده در این محله وجود دارد و از 508 پلاک، 195 در تملک شهرداری تهران است.

وی ادامه داد: 5 خانه تاریخی به ارزش بیش از 400 سال در این محله وجود دارد و 16 پرونده شهرسازی در منطقه 20 در حال جریان است و این به معنای خروج محله نفرآباد از وضعیت ناکارآمد است.

در ادامه مهدی هدایت رییس سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه طرح بازآفرینی محله نفر آباد به صورت مشارکتی به تصویب رسید گفت: 11 پروژه خدماتی و 35 پروژه مسکونی در محله نفرآباد در حال ساخت است.

وی ادامه داد: تمامی این پروژه ها تا پایان سال اجرایی خواهد شد و به تمام افرادی که قرار است در نفر آباد ساخت و ساز انجام دهند، تسهیلاتی ارائه شود.

هدایت گفت: امیدوار هستیم تا محله نفر آباد به عنوان محله ای الگو در تمام کشور تعریف شود و اتباع در حال خروج از محله و بازگشت اهالی سابق به محله هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های مسکونی نفرآباد تا پایان سال

تکمیل پروژه های مسکونی نفرآباد تا پایان سال