مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 19:002023-06-08سياسي

50 قاضی جدید در استان کرمان جذب می شوند


دادستان انتظامی قضات در سفر به استان کرمان از محاکم قضایی مجتمع 22 بهمن، تجدید نظر و کیفری دو بازدید و روند رسیدگی به پرونده ها را مورد ارزیابی قرار داد.

- ایسنا/کرمان دادستان انتظامی قضات در سفر به استان کرمان از محاکم قضایی مجتمع 22 بهمن، تجدید نظر و کیفری دو بازدید و روند رسیدگی به پرونده ها را مورد ارزیابی قرار داد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان امروز 18 خرداد ماه در حاشیه این بازدید گفت: در استان کرمان مانند سایر نقاط کشور با کمبود کادر قضایی روبرو هستیم و در حال حاضر 52 درصد چارت های قضایی استان پر است و با وجود این کمبودها، با تلاش جهادی قاطبه قضات استان، مردم این کمبودها را کمتر احساس می کنند و پرونده ها رسیدگی می شود.

وی افزود: دستوری از ریاست قوه قضاییه برای جذب اختصاصی قضات در استان کرمان داشته ایم تا از نخبگان حوزوی و دانشگاهی افرادی را انتخاب کنیم و با استفاده از ظرفیت های آموزشی موجود در استان و پس از طی روند قانونی، 50 قاضی را جذب استان کرمان نماییم.

حمیدی بیان کرد: با جذب 50 قاضی جدید در استان کرمان بخشی از کمبودها جبران خواهد شد و خدمات مناسب تر قضایی به مردم ارائه می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در پایان سال گذشته تیم اعزامی از دادسرای انتظامی قضات به استان کرمان را داشته ایم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 قاضی جدید در استان کرمان جذب می شوند

50 قاضی جدید در استان کرمان جذب می شوند