مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 12:522023-05-29اقتصادي

حتی یک متر از زمین های مسکن مهر کارشناسی نشده بود!


معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی گفت: وجب به وجب 30 هزار هکتار اراضی که به طرح نهضت ملی مسکن الحاق شده در کمیته های کارشناسی و فنی مورد بررسی قرار گرفته اما حتی یک متر مربع از زمین های پروژه مسکن مهر که مصوبه شورای عالی را اخذ کرد در جلسات کارشناسی بررسی نشده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرزانه صادق مالواجرد در نشست خبری اظهار کرد: در دوره اخیر بازپس گیری اراضی دولتی را در دستور کار قرار داده ایم که حدود 30 هزار هکتار در چرخه طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفته و این روند ادامه دارد که آمار دقیق آن را سازمان ملی زمین و مسکن ارایه می دهد.

وی افزود: رقم 30 هزار هکتار الحاق زمین که به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته عدد خردی نیست.

این میزان با اراضی 8000 هکتاری مسکن مهر مقایسه کنید و متوجه می شوید چقدر زمین های اختصاص یافته به طرح نهضت ملی مسکن بزرگ است.

معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی در مقایسه طرح نهضت ملی مسکن با پروژه مسکن مهر خاطرنشان کرد: وجب به وجب 30 هزار هکتاری که به طرح نهضت ملی مسکن الحاق شده در جلسات و کمیته های کارشناسی و فنی مورد بررسی قرار گرفته است اما حتی یک متر مربع از 8000 هکتار زمین پروژه مسکن مهر که مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی را دریافت کرد در جلسات کارشناسی بررسی نشده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حتی یک متر از زمین های مسکن مهر کارشناسی نشده بود!

حتی یک متر از زمین های مسکن مهر کارشناسی نشده بود!