مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-17پزشكي

عملیات موفقیت آمیز انتقال عضو پیوندی از تهران به همدان


مسئول دفتر پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی همدان از عملیات موفقیت آمیز انتقال کلیه از تهران به بیمارستان شهید بهشتی خبر داد.

- ویدا سمیعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از عملیات موفقیت آمیز انتقال کلیه از تهران به بیمارستان شهید بهشتی خبر داد و اظهار کرد: با یاری خداوند متعال و با هماهنگی تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی همدان پس از چهار سال، عملیات انتقال عضو پیوندی کلیه از بیمارستان سینای تهران به بیمارستان شهید بهشتی همدان با موفقیت انجام شد.

وی افزود: با رضایت ستودنی خانواده اهداکننده، کبد و دو کلیه مرحوم رحیم میرجلالی، 44 ساله ساکن تویسرکان به نیازمندان اهدا شد.

مسئول دفتر پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: با پیگیری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان و سه بیمارستان مهر، بعثت و شهید بهشتی و تیم های پزشکی مستقر، هماهنگی های لازم با بیمارستان سینای تهران انجام و یک کلیه اهدایی در زمان طلایی به همدان منتقل شد که با سرعت عمل تیم پیوند دانشگاه نیز دست به کار شدند.

وی بیان کرد: این عمل پیوندی به سرپرستی دکتر امیرزرگر با موفقیت برای یک بیمار آقا و 43  ساله ملایری در بیمارستان شهید بهشتی همدان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات موفقیت آمیز انتقال عضو پیوندی از تهران به همدان

عملیات موفقیت آمیز انتقال عضو پیوندی از تهران به همدان