مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 09:452023-06-19اقتصادي

صادر شدن 629 پروانه بهره برداری و ایجاد 14 هزار شغل قطعی در استان قزوین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در نشست صمیمانه استاندار با اقشار مختلف مردمی، - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: حدود 629 پروانه بهره برداری صادر شده که 14 هزار شغل قطعی ایجاد کرده و باعث شده جزو یکی دو استانی باشیم که کمترین نرخ بیکاری را در کشور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، علی رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در نشست صمیمانه استاندار با اقشار مختلف مردمی، فعالین ستادی، حلقه های میانی، نمایندگان مجموعه های تخصصی و نخبگان عرصه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان قزوین اظهار داشت: استان قزوین کمتر از یک درصد مساحت و حدود یک و نیم درصد جمعیت کشور را داراست و با این وجود حدود پنج و نیم درصد اشتغال صنعتی کشور را تأمین می کند.

وی بیان کرد: قزوین استانی تولیدی است و بیشتر اقتصاد آن در بخش صنعت و کشاورزی تأمین می شود، یکی از بخش های مورد توجه که ظرفیت توسعه و رشد را داراست، بخش خدمات است.

رحمانی با بیان اینکه در یکسال و نیم گذشته یک هزار و 266 جواز تأسیس در استان صادر شده است، افزود: این تعداد جواز می تواند برای بیش از 37 هزار نفر اشتغال ایجاد کند، در استان قزوین همچنین نزدیک به 4 هزار واحد صنعتی وجود دارد که 3700 واحد آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادر شدن 629 پروانه بهره برداری و ایجاد 14 هزار شغل قطعی در استان قزوین

صادر شدن 629 پروانه بهره برداری و ایجاد 14 هزار شغل قطعی در استان قزوین