مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-10ورزشي

رفت و برگشت «فوتبال 120» در آنتن تلویزیون


شبکه ورزش سیما در حالی که تیم تولید «فوتبال 120» خداحافظی کردند اعلام کرد: برنامه فوتبال 120 از اواخر مرداد به روال سال های گذشته و بدون هیچ خللی از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، با پایان یافتن رقابت های فوتبال باشگاهی در اروپا، یک فصل دیگر از برنامه فوتبال 120 که هر هفته پنجشنبه شب ها به روی آنتن شبکه ورزش سیما می رفت، به پایان رسید.

حمید محمدی مجری این برنامه در آخرین قسمت فصل گذشته اعلام کرد که این آخرین برنامه فوتبال 120 با اجرای من و تهیه کنندگی عادل فردوسی پور است.

تیم تولید این برنامه هم در فضای مجازی خداحافظی کردند تا در ذهن مخاطب فوتبال 120 به پایان راهش رسیده باشد، اما بعد از این اتفاقات روابط عمومی شبکه ورزش در خبری اعلام کرد که این برنامه ادامه خواهد داشت.

بر اساس خبر اعلامی فصل جدید برنامه فوتبال 120 ، که به تحلیل و پرداختن به رویدادها و حواشی فوتبال جهان اختصاص دارد با شروع مجدد لیگ های معتبر فوتبال جهان و داغ شدن تب فوتبال در قاره اروپا از اواخر مرداد ماه آغاز خواهد شد.

روابط عمومی شبکه ورزش سیما اعلام کرد: به این ترتیب برنامه فوتبال 120 از اواخر مرداد به روال سال های گذشته و بدون هیچ خللی از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفت و برگشت «فوتبال 120» در آنتن تلویزیون

رفت و برگشت «فوتبال 120» در آنتن تلویزیون