مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-10پزشكي

سمپوزیوم ملی محیط زیست ایران، گزاره هایی برای گذر از بحران


سمپوزیوم ملی محیط زیست ایران، گزاره هایی برای گذر از بحران در روز یکشنبه 21 خردادماه در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

- به مناسبت هفته محیط زیست در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود؛ سمپوزیوم ملی محیط زیست ایران، " گزاره هایی برای گذر از بحران " سمپوزیوم ملی محیط زیست ایران، " گزاره هایی برای گذر از بحران " در روز یکشنبه 21 خردادماه در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این سمپوزیوم ملی باهدف ارتقای دانش علمی و فنی محیط زیست کشور در مواجهه با تهدید و بحران های پیشرو اقلیمی و بررسی رویکردهای نوین اقتصادی در تعامل صنعت و محیط زیست و فرهنگ سازی و جلب مشارکت در مدیریت محیط زیست برگزار می شود.

سمپوزیوم ملی محیط زیست ایران، گزاره هایی برای گذر از بحران در دو پنل با محورهای ارتقای سلامت جامعه، سلامت و محیط زیست، فرصت ها و تهدیدهای محیط زیست در ایران، آلودگی های زیست محیطی ناشی از فعالیت های صنایع و معادن، استانداردهای بهداشتی و محیط زیستی، اهمیت و کارکردهای محیط زیست در اقتصاد و صنعت، رویکردهای نوین اقتصادی در تعامل بین صنعت و محیط زیست، ارزش گذاری اقتصادی محیط زیست، چالش ها و نواقص حقوقی و اقتصادی در مسائل محیط زیست، آموزش، فرهنگ سازی و جلب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمپوزیوم ملی محیط زیست ایران، گزاره هایی برای گذر از بحران

سمپوزیوم ملی محیط زیست ایران، گزاره هایی برای گذر از بحران