مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-09سياسي

امنیت منطقه بومی سازی شده است


نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه در حوزه مقاومت میدان و دیپلماسی امنیت منطقه بومی سازی شده است، گفت: برخی کشورهای حوزه خلیج فارس سال ها دل به آمریکا بسته بودند و الان به این نتیجه رسیده اند که نباید دل به شیطان ببندند از این رو تصمیم گرفتند در کنار ایران باشند.

- ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه در حوزه "مقاومت میدان و دیپلماسی" امنیت منطقه بومی سازی شده است، گفت: برخی کشورهای حوزه خلیج فارس سال ها دل به آمریکا بسته بودند و الان به این نتیجه رسیده اند که نباید دل به شیطان ببندند از این رو تصمیم گرفتند در کنار ایران باشند.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز 19 خرداد ماه در نماز جمعه که درمصلی امام خمینی ساری برگزار شد در جمع نمازگزاران، با تاکید بر توجه به مسائل فرهنگی در استان، اظهار کرد: دشمنان میدان اصلی جنگ را مقوله فرهنگی انتخاب کردند که نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشیم.

وی برخورد قاطعانه با هنجارشکنان را مطالبه جدی مردم دانست و افزود: ما حامی نهادها و سازمان هایی هستیم که با هنجارشکنان برخورد می کنند.

خطیب جمعه ساری با بیان اینکه در هفته محیط زیست قرار داریم و از محیطبانان بابت فعالیت های بی دریغشان قدردانی می کنیم، تصریح کرد: محیط زیست سرمایه ملی است که در اختیار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت منطقه بومی سازی شده است

امنیت منطقه بومی سازی شده است