مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 17:052023-06-19سياسي

کنترل و کاهش معلولیت های ژنتیکی و وراثتی


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که پدافند غیرعامل یکی از مؤلفه های اقتدار ملّی یک کشور است، گفت: اساس پدافند غیرعامل مبتنی بر اصل پیشگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدصولت مرتضوی در نخستین نشست کمیته پدافند غیرعامل که با حضور سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، اظهار کرد: در کشوری که پدافند غیرعامل از اقتدار و ابهت مناسبی برخوردار است، توانمندی لازم برای رصد حوادث احتمالی و تمهیداتی برای پیشگیری وجود دارد.

وی معتقد است: موضوع پدافند غیرعامل در لحظه لحظه زندگی انسان ها اثرگذار است؛ پدافند غیرعامل یکی از مؤلفه های قدرت در کشور است و اساس آن مبتنی بر اصل پیشگیری است.

به عنوان مثال، در اپیدمی کرونا که زندگی فردی و اجتماعی انسان ها تحت تأثیر قرار گرفت.

مرتضوی با بیان این که اگر در کشوری اپیدمی قابل مدیریت و پیشگیری نباشد، هزینه های زیادی تحمیل می شود، تصریح کرد: اپیدمی حتی اقتصاد، تولید و درآمد ملّی را تحت تأثیر قرار می دهد و کشور را با چالش های فراوان مواجه می کند.

وی با بیان این که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارتخانه ای عظیم با مسئولیت های متعدد است، بیان کرد: حدود 55 درصد از سیاست های بهداشت و درمان، 23 درصد درمان مستقیم، 50 درصد تأمین مواد اولیه دارو و 35 درصد تولید دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل و کاهش معلولیت های ژنتیکی و وراثتی

کنترل و کاهش معلولیت های ژنتیکی و وراثتی