مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-03اقتصادي

فونیکس در مسیر تکنولوژی آینده


با ورود به عصر جدیدی از تکنولوژی و سازگاری با محیط زیست (Sustainability)، تکنولوژی تولید خودرو یکی از بزرگترین تحولات خود را است.

موتورهای احتراق داخلی (ICE) برای دهه های متمادی برای خودروها به کار گرفته شده اند، - در کنار تحول صنعت خودرو و تحول اجتماعی ، تحول تکنولوژی هم فصلی دیگر از رسالتی ست که برند فونیکس به دوش خود احساس می کند.

این برند خودروسازی به عنوان نامی نوآور در صنعت خودروی کشور، برای تحولی بزرگ در تکنولوژی خودرو نیز برنامه های گسترده ای درد تا در زمینه گذار از خودروهای احتراق داخلی به خودروهای برقی نیز پیشگام باشد.

همگام با افزایش آگاهی بشر پیرامون محیط زیست در سطح جهان، استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی به عنوان جایگزین وسایل سنتی که با سوخت های فسیلی کار می کنند، اهمیت مضاعفی پیدا کرده است.

با این حال انتقال به تکنولوژی EV فرآیندی نبوده که در یک گام، امکان تحقق داشته باشد.

سال ها تحقیق و توسعه برای صنعت خودرو و به منظور رسیدن به این پیشرفت قابل توجه در جهت حمل و نقل سازگار با محیط زیست، پشت سر گذاشته شده است.

یکی از چالش هایی که خودروسازان در این انتقال با آن روبرو شده اند این است که چگونه موتورهای احتراق داخلی سنتی (ICE) را با سیستم های محرک برقی کارآمد و قابل اعتماد جایگزین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فونیکس در مسیر تکنولوژی آینده

فونیکس در مسیر تکنولوژی آینده