مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 21:152023-06-06اقتصادي

پیش بینی برداشت 47 هزار تن گندم از مزارع البرز


معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی البرز گفت: پیش بینی می شود برای امسال بیش از 47 هزار تن گندم، بیش از 30 هزار تن جو و یک هزار و 200 تن کلزا برداشت شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایرج الماسی با بیان اینکه پیش بینی می شود برای امسال بیش از 47 هزار تن گندم، بیش از 30 هزار تن جو و یک هزار و 200 تن کلزا برداشت شود، اظهار کرد: برای کنترل و نظارت در امر برداشت محصول 12 اکیپ فعال شده است.

وی گفت: برای برداشت به موقع و مناسب محصول نیز 12 دستگاه کمباین بومی و مستقر در استان فعال شده اند و پیش بینی می شود که بین 70 تا 80 دستگاه کمباین مهاجر نیز به کمک امر برداشت در استان البرز بیایند.

الماسی افزود: برای اینکه بتوانیم از دسترنج کشاورزان برای یک سال زراعی حفظ و حفاظت و یک برداشت خوبی را پیش رو داشته باشیم تمام دستگاه های استان پای کار آمده اند که در رأس آنها استاندار به عنوان رییس ستاد برداشت و فرمانداران در شهرستان ها هستند.

وی اظهار کرد: همچنین ادارات کل غله، تعاون روستایی و پشتیبانی امور دام برای خرید محصولات آمادگی کامل دارند ضمن اینکه شرکت فرآورده های نفتی برای تأمین به موقع سوخت کمباین ها و حفاظت محیط زیست، بحران استانداری و آتش نشانی ها برای جلوگیری از حوادث احتمالی آمادگی کامل را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برداشت 47 هزار تن گندم از مزارع البرز

پیش بینی برداشت 47 هزار تن گندم از مزارع البرز