مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 13:212023-06-08اقتصادي

افتتاح 102 پروژه محیط زیستی کشور با حضور سلاجقه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، 102 پروژه زیست محیطی با اعتبار 10 هزار میلیارد تومان در 19 استان کشور پیش از ظهر امروز از مرکز هرمزگان و به صورت آنلاین با حضور سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست افتتاح شد.

سلاجقه در این آیین که در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس برگزار شد، عنوان داشت: سالانه 185 هزار تن پلاستیک در کشور تولید می شود و در بخش های مختلف صنعتی و تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد.

معاون رییس جمهور افزود: آیین نامه کاهش مصرف کیسه های بلاستیکی در کشور آبان ماه 1401 ابلاغ شده که اتفاق مبارکی است و اجرای آن می تواند به حفظ و حراست از محیط زیست کشورمان کمک فراوانی کند.

  سلاجقه از برگزاری چندین نشست بین المللی از سوی این سازمان در سال جاری نیز خبر داد و گفت: یکی از این نشست ها کنفرانس بین المللی گرد و غبار است که 18 و 19 شهریورماه امسال با حضور مقامات کشورها در تهران برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از اظهارتش با بیان این که مردم بهترین پشتوانه انقلاب و رهبری هستند و با حضور در تمامی صحنه های حساس ثابت کردند که پای این نظام ایستاده اند، خاطرنشان کرد: مسئولیت با خدمت صادقانه به مردم معنا پیدا می کند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 102 پروژه محیط زیستی کشور با حضور سلاجقه

افتتاح 102 پروژه محیط زیستی کشور با حضور سلاجقه