مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-21سياسي

شهید دکتر چمران از الگوهای تعریف استاد تراز انقلاب اسلامی است


استاندار لرستان در آیین گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران و روز ملی بسیج اساتید در دانشگاه لرستان گفت: شهید چمران آموخت که در همه ابعاد رفتاری باید براساس مکتب جهاد و بسیج عمل کرد.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان در آیین گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران و روز ملی بسیج اساتید در دانشگاه لرستان گفت: شهید چمران آموخت که در همه ابعاد رفتاری باید براساس مکتب جهاد و بسیج عمل کرد.

دکتر فرهاد زیویار در این آیین که در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد بیان کرد: روز ملی بسیج اساتید که سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران است یک روز مقدس است.

وی اظهار کرد: شهید دکتر چمران از الگوهای تعریف استاد تراز انقلاب اسلامی است.

استاندار لرستان، تأکید کرد: داشتن و تقویت روحیه جهادی باعث پیشرفت می شود و روحیه جهادی داشتن از ویژگی های مهم فرهنگ بسیجی است که مصداق آن شهید دکتر چمران است.

زیویار بیان کرد: نگاه به ابعاد مختلف زندگی شهید دکتر چمران به ما می آموزد که در همه ابعاد سیاسی، دانشگاهی، علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باید به صورت جهادی عمل کنیم.

استاندار لرستان، ادامه داد: تقویت وحدت حوزه و دانشگاه، مقابله با استکبار و توجه به علم و دانش و فناوری از خصوصیات مهم روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید دکتر چمران از الگوهای تعریف استاد تراز انقلاب اسلامی است

شهید دکتر چمران از الگوهای تعریف استاد تراز انقلاب اسلامی است