مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-08بين الملل

نشست ائتلاف ضد داعش در ریاض/ عربستان: کشورهای ثروتمند اتباع داعشی خود را بازگردانند


وزیر خارجه عربستان در نشست ائتلاف جهانی ضد داعش از کشورهای ثروتمند خواست اتباع خود را که عضو گروه تروریستی داعش بودند، به کشورشان بازگردانند.

- نشست ائتلاف ضد داعش در ریاض/ عربستان: کشورهای ثروتمند اتباع داعشی خود را بازگردانند وزیر خارجه عربستان در نشست ائتلاف جهانی ضد داعش از کشورهای ثروتمند خواست اتباع خود را که عضو گروه تروریستی داعش بودند، به کشورشان بازگردانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه ماهواره ای الاخباریه عربستان، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان امروز (پنج شنبه) اظهار کرد: تاسف آور و کاملا غیر قابل قبول است که کشورهای ثروتمند از مسؤولیت های خود در قبال شهروندانشان که در عملیات ها علیه داعش بازداشت شده اند، شانه خالی می کنند.

بن فرحان در ادامه ضمن تاکید بر تداوم حمایت های عربستان از اقدامات ائتلاف ضد داعش برای نابودی این گروه تروریستی، گفت: به این کشورها می گویم، شما باید اقدام کنید و مسؤولیت های خود را بر عهده بگیرید.

اینکه شما بخشی از این ائتلاف هستید به معنی این است که باید با یکدیگر تلاش کنید.

وزیر خارجه عربستان در ادامه تاکید کرد: عربستان همواره بر این باور است که راه برقراری امنیت، ثبات، توسعه و شکوفایی نیازمند تداوم تلاش های جمعی برای مبارزه با تروریسم و گروه جنایتکار آن و نیز مقابله با تفکرات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست ائتلاف ضد داعش در ریاض/ عربستان: کشورهای ثروتمند اتباع داعشی خود را بازگردانند

نشست ائتلاف ضد داعش در ریاض/ عربستان: کشورهای ثروتمند اتباع داعشی خود را بازگردانند