مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-21اقتصادي

چالش سرمایه گذاران حوزه گردشگری در شهر 800 ساله پیربکران


سرمایه گذاری در صنعت گردشگری به عنوان یک صنعت پاک و سبز با اهمیتی که دارد اما همچنان با بی مهری مسؤولان روبرو است و منطقه گردشگری پیربکران در انتظار شفاف سازی موانع سرمایه گذاری گردشگری مانده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، صنعت سبز و پاک از ویژگی های بارز و دهن پُرکن صنعت گردشگری است که می تواند برای توسعه اقتصادی به ویژه شهرستان ها و روستاها به دور از اثرات مخرب زیست محیطی و یا آسیب های اجتماعی موثر واقع شود.

این در حالی است که مسؤولان مربوطه از این صنعت و این ویژگی ها تنها در نطق ها و سخنرانی ها یاد می کنند و پای عمل که می شود مقابل سرمایه گذاران این صنعت سنگ اندازی می کنند.

از سویی دیگر وسعت نصف جهان در آثار فاخر و متمایز تاریخی به میزانی است که منطقه پیربکران از توابع شهرستان فلاورجان در 30 کیلومتری اصفهان به تنهایی حدود 380 جاذبه گردشگری را در خود جای داده است و این امر نشان می دهد که استان اصفهان ظرفیت عظیمی در توسعه اقتصادی در بخش صنعت گردشگری و جذب گردشگر دارد.

پل بابا محمود با 800 سال قدمت، بقعه پیر، محل عبادت و قبرستان کلیمیان از مکان های دیدنی پیربکران است که بسیاری از بناهای این منطقه معماری خاص و منحصربه فردی دارند که قصه هرکدام از آن ها یک کلاس درس برای نسل امروز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش سرمایه گذاران حوزه گردشگری در شهر 800 ساله پیربکران

چالش سرمایه گذاران حوزه گردشگری در شهر 800 ساله پیربکران