مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 15:552023-06-18ورزشي

رییس ورزشگاه شیرودی مرخصی رفت، برکنار شد!


در حالی که مدیر پیشین مجموعه ورزشی شیرودی 15 فروردین سال گذشته با حکم علیرضا عاصم یوسفی مدیرعامل پیشین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان مدیر این مجموعه منصوب شد، یکماه پیش در سکوت خبری از سمت خود برکنار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ مهدی همتی درباره علت برکناری خود از مدیریت مجموعه ورزشی شیرودی، اظهار کرد: یکماه پیش در سکوت کامل خبری و بدون اطلاع رسانی، مراسم تودیع و معارفه من با حضور مدیران و معاونان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی انجام شد و حمیدرضا رحیمی که در حال حاضر معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است با حفظ سمت از سوی مهیار عسگریان به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی شیرودی منصوب شد.

او به ایسنا گفت: 15 فروردین 1401 که با حکم عاصم یوسفی مدیر مجموعه ورزشی شیرودی شدم، مجموعه ویرانی را تحویل گرفتم که زمین چمن آن کاملا زرد و 40 سال سرویس بهداشتی آن بازسازی نشده بود، حتی بسیاری از فضاهای ورزشگاه شیرودی شرایطی وخیم تر از آزادی داشت که توانستیم بازسازی کنیم.

در حقیقت طی یکسال و 3 ماهی که مدیریت مجموعه را برعهده داشتم شبانه روز کار کردم و خدمات بسیار خوبی را ارائه دادم.

حال این که چرا مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی من را از مدیریت مجموعه برکنار کرد واقعا نمی دانم و هیچ وقت نیز دلیل آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ورزشگاه شیرودی مرخصی رفت، برکنار شد!

رییس ورزشگاه شیرودی مرخصی رفت، برکنار شد!