مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:452023-06-01اجتماعي

شروع ثبت نام کلاس های تابستانی بوشهر در نورینو


رییس اداره فرهنگی، هنری و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دانش آموزان سراسر استان می توانند از طریق سامانه نورینو در کلاس های غنی اوقات فراغت تابستان1402 ثبت نام کنند.

- ایسنا/بوشهر رییس اداره فرهنگی، هنری و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دانش آموزان سراسر استان می توانند از طریق سامانه نورینو در کلاس های غنی اوقات فراغت تابستان1402 ثبت نام کنند.

محمد آریاخواه پنجشنبه 11 خرداد در نشست غیرحضوری با معاونان پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ها و مناطق و مدیران کانون های فرهنگی و تربیتی با اشاره به انتخاب شعار تربیت بدون توقف برای تابستان1402 اظهار کرد: با وجود تعطیلی فعالیت های آموزشی رسمی دانش آموزان در سال تحصیلی، اما فرآیند تربیت و مهارت ورزی در همه ایام سال بدون توقف و تعطیلی در فضاهای پرورشی و تربیتی انجام می شود.

وی افزود: تعطیلات چند ماهه تابستان، فرصت مناسبی برای اجرای برنامه های هدفمند در راستای تربیت و پرورش دانش آموزانی با داشتن حداقل یک مهارت است.

آریاخواه عنوان کرد: برای تحقق این رویکرد، فعالیت 500 پایگاه فعالیت های تابستانی غنی سازی اوقات فراغت در مدرسه ها، کانون فرهنگی تربیتی، دارالقرآن، سالن و مجتمع های ورزشی، پژوهش سرا، کانون، اردوگاه های تربیتی و بسیج دانش آموزی این استان آغاز شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع ثبت نام کلاس های تابستانی بوشهر در نورینو

شروع ثبت نام کلاس های تابستانی بوشهر در نورینو