مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 12:462023-06-15سياسي

دانشکده گردشگری در مازندران ایجاد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوادکوه، قاسم عموعابدینی امروز در نشست با استاندار مازندران که در حاشیه دوازدهمین سفر شهرستانی به سوادکوه شمالی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، در رابطه با آمایش سرزمینی آموزش عالی؛ مازندران ظرفیت های بسیار خوبی دارد اما جهت گیری ها باید در مسیری باشد که نیازها را مرتفع کند.

وی افزود: طبق بررسی های ما شهرستان شیرگاه با وجود اینکه ظرفیت بزرگ گردشگری آموزشکده گردشگری ندارد، از این رو تصمیم گرفته شد که دانشکده اختصاصی حوزه گردشگری با محوریت شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی تاسیس شود.

عموعابدینی یادآور شد: در صورت تاسیس مجموعه دانشکده مرکزی اختصاصی گردشگری جوانان مازندرانی می توانند تا مقطع دکتری تحصیل کنند که کمک بزرگی به تقویت بعد گردشگری در استان است.

معاون وزیر علوم همچنین خواستار تشکیل کارگروه آمایش آموزش عالی جذب سرمایه با هدف بررسی رشته هایی که متقاضی یا شغل مشخص ندارد در استانداری مازندران شد.

*هدف گذاری برای ایجاد آموزش عالی و ارتقای اشتغال در شهرک صنعتی  سید محمود حسینی پور استاندار مازندران نیز در این نشست با بیان اینکه امروزه در دنیا گردشگری سنتی جای خودش را به گردشگری مهم صنعتی داده است، اظهار کرد: استان مازندران ظرفیت های بالایی در حوزه گردشگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده گردشگری در مازندران ایجاد می شود

دانشکده گردشگری در مازندران ایجاد می شود