مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 16:002023-06-18سياسي

12 هزار نفر «انتخابات» را در استان سمنان برگزار می کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از انتخابات به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای سال جاری استان یاد کرد و گفت: 12 هزار نفر در برگزاری انتخابات در استان دخیل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ریواده بعد از ظهر یکشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به برگزاری انتخابات در سال جاری بیان کرد: رسانه ها در خصوص انتخابات سال جاری اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.

وی از انجام تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در استان سمنان خبر داد و افزود: 12 هزار نفر دست اندرکار برگزاری این رویداد در استان هستند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری سال 1402 در استان در حالی برگزار می شود که شرایط در حال تدارک است، گفت: روند اجرایی انتخابات به خوبی برنامه ریزی می شود.

ریواده همچنین با اشاره به سفر سال قبل رییس جمهور به استان سمنان گفت: دستگاه های اجرایی آثار و برکات این سفر را در قالب آثار رسانه ای منتشر سازند تا مردم آگاه شوند.

وی همچنین خواستار ارتباط بیشتر مسئولان با مردم شد و با بیان اینکه مدیران به وعده های خود پایبند بمانند، افزود: اگر بنا به دلایلی اقدامی در اداره ای صورت نگرفت حتماً مدیران آن را اطلاع رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار نفر «انتخابات» را در استان سمنان برگزار می کنند

12 هزار نفر «انتخابات» را در استان سمنان برگزار می کنند