مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 08:102023-06-07پزشكي

کدورت آب شهرکرد تا پایان هفته برطرف می شود


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه با اقدامات انجام شده برای تامین آب تا پایان هفته مشکل کدورت آب مرتفع خواهد شد، گفت: سلامت آب خط قرمز این مرکز است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه با اقدامات انجام شده برای تامین آب تا پایان هفته مشکل کدورت آب مرتفع خواهد شد، گفت: سلامت آب خط قرمز این مرکز است، در محلاتی آب کدورت دارد، مردم از آب را به مدت پنج دقیقه بجوشانند و پس از خنک شدن استفاده کنند.

علی احمدی در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاریدر خصوص کیفیت آب شرب شهرکرد با اشاره به اینکه آب فاقد آلودگی میکروبی و مورد تایید بهداشت است، اظهار کرد: آب شرب محلاتی مانند سعدی غربی، اشکفتک، مهدیه و میرآباد دارای مقداری کدورت بوده که این کدورت مربوط به قبل است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: آب شهرکرد از لحاظ کمی دچار مشکل شد که آب این شهر از طریق چشمه کوهرنگ، آب چاه، تصفیه خانه سامان برای کاهش کدورت مخلوط می شد که کدورت فعلی به همین دلیل است.

وی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده برای تامین آب تا پایان هفته مشکل کدورت آب مرتفع خواهد شد، گفت: سلامت آب خط قرمز این مرکز است، در محلاتی آب کدورت دارد، مردم از آب را به مدت پنج دقیقه بجوشانند و پس از خنک شدن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدورت آب شهرکرد تا پایان هفته برطرف می شود

کدورت آب شهرکرد تا پایان هفته برطرف می شود