مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 15:252023-05-31اقتصادي

دستور کار دولت برای افزایش 80 هزار تومانی یارانه با یک شرط خاص و ابهامات بودجه ای


در روز های اخیر هم زمان با یک سالگی جراحی اقتصادی دولت سیزدهم با عنوان مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، وزیر رفاه و معاون رییس جمهور، از افزایش مبلغ یارانه نقدی 400 هزار تومانی به 480 هزار تومان با یک شرط خبر داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی؛ به تازگی داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه در توییتی در صفحه شخصی خود از آغاز اجرای فراگیر کالابرگ الکترونیک در روز های آینده برای سه دهک اول درآمدی خبر داد.

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: افزایش 20 درصدی مبلغ یارانه در صورت استفاده از کالابرگ برای خرید 9 قلم کالای اساسی مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی انجام خواهد شد.

وی همچنین تأکید کرد: امکان استفاده از یارانه ماه بعد برای خرید کالا های مشمول طرح کالابرگ در هر ماه امکان پذیر خواهد بود.

از سوی دیگر، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه همایش ملی کار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قانون بودجه 1401 تکلیف کرده بود مابه التفاوت ارز ترجیحی به صورت کالابرگ و روش های دیگر اجرایی شود.

وی گفت: لازمه اجرای این قانون بسترسازی بود و فراهم شدن زیرساخت بود که در نهایت در چند استان به صورت آزمایشی اجرا شد و بعد از پاسخ مثبت در چند استان، در سراسر کشور بستر آماده شد، اما با اقبال عمومی مواجه نشد و درصد کمی با کالابرگ همراه شدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور کار دولت برای افزایش 80 هزار تومانی یارانه با یک شرط خاص و ابهامات بودجه ای

دستور کار دولت برای افزایش 80 هزار تومانی یارانه با یک شرط خاص و ابهامات بودجه ای