مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 13:122023-06-05سياسي

ورامین آرامگاه ابدی این تخریب چی شهید شد


وقتی قرار شد بچه های تخریب همراه با بچه های گردان رزمی برای حمله به دشمن راهی شوند، رزمنده ای که از همه بیشتر خوشحال شد، سیدعباس میرنوری بود؛ - او این بار هم سرستون قرار گرفت و نارنجک هایی که با خودش برای خاموش کردن کمین های دشمن برده بود، خیلی به درد خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر طهماسبی از رزمندگان تخریب چی دوران جنگ تحمیلی با اشاره به بخشی هایی از زندگی شهید سیدعباس میرنوری روایت می کند: سیدعباس همیشه اولین کسی بود که آماده برای کار می شد و به همین خاطر همیشه سرستون بود و در گذشتن از عرض رودخانه خروشان دز تبحر خاصی داشت.

بارها شده بود در حالی که در تب می سوخت و توان جسمی اش تحلیل رفته بود، بدون اینکه ضعفی نشان بدهد با همان حالش وارد آب می شد و حقیقتا عامل روحیه دیگران بود.

شب عملیات بیت المقدس 4 آنقدر ذوق داشت که علاوه بر تجهیزات خودش تعداد زیادی نارنجک هم توی کیسه ماسک شیمیایی اش ریخته بود تا در موقع لزوم از آن ها استفاده کند.

شب عملیات بچه های تخریب جلو دار غواص های لشگر 10 سیدالشهداء (ع) بودند و اولین نفراتی محسوب می شدند که در ساحل دشمن پیاده شدند و آن شب سیدعباس سر از پا نمی شناخت.

چون ما با عبور از دریاچه دربندیخان از پشت سر دشمن وارد شدیم، میدان مین و موانع لب آب نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورامین آرامگاه ابدی این تخریب چی شهید شد

ورامین آرامگاه ابدی این تخریب چی شهید شد