مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 08:102023-06-13سياسي

مراسم بزرگداشت شهدای موتلفه اسلامی برگزار می شود


مراسم بزرگداشت نخستین شهدای موتلفه اسلامی در آستانه 26 خرداد و با حضور دبیر کل این حزب در زنجان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزری فارس از زنجان، مراسم بزرگداشت نخستین شهدای موتلفه اسلامی در آستانه 26 خرداد با حضور دبیر کل این حزب در زنجان برگزار و ساختمان حزب موتلفه اسلامی در زنجان افتتاح می شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان در گفت وگو با فارس با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالروز شهادت نخستین شهدای موتلفه اسلامی و گرامیدات یاد و خاطره این شهیدان و همچنین شهدای گرانقدر انقلاب، جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و امنیت اظهار داشت: مراسم بزرگداشت نخستین شهدای موتلفه اسلامی در آستانه 26 خرداد با حضور دبیر کل این حزب با عنوان طلایه داران آفتاب روز چهارشنبه 24 خرداد برگزار می شود.

رضا رحیم پور با اشاره به حضور بادامچیان، دبیر کل حزب موتلفه در این یادواره گفت: این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، مسئولان استانی و دبیران تشکل های سیاسی برگزار می شود.

وی افزود: شهیدان محمد بخارایی، رضا صفار هرندی، محمد صادق امانی، مرتضی نیک نژاد به عنوان پیشگامان جهاد و شهادت در راه مبارزه با ظلم و جنایت رژیم نظام شاهنشاهی در 26 خرداد 1344 بدست عمال رژیم طاغوت به شهادت رسیدند، دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت شهدای موتلفه اسلامی برگزار می شود

مراسم بزرگداشت شهدای موتلفه اسلامی برگزار می شود