مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 19:252023-06-17بين الملل

دمشق: نشست بروکسل در غیاب سوریه، با هدف عدم افشای حقایق برگزار شد


دولت سوریه اعلام کرد غرب به این دلیل دمشق را در نشست های مربوط به سوریه دعوت نمی کند که حقایق و سیاست های شکست خورده آمریکا و اروپا علیه ملت این کشور فاش نشود.

- دولت سوریه اعلام کرد غرب به این دلیل دمشق را در نشست های مربوط به سوریه دعوت نمی کند که حقایق و سیاست های شکست خورده آمریکا و اروپا علیه ملت این کشور فاش نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه سوریه با انتقاد از برگزاری نشست اتحادیه اروپا در بروکسل درباره سوریه که در غیاب این کشور صورت گرفت، اعلام کرد که اروپا به این دلیل دمشق را در این نشست ها دعوت نمی کند که حقایق و سیاست های شکست خورده غرب در نتیجه اقدامات یک جانبه و قهری غیرانسانی و غیر اخلاقی علیه ملت سوریه برملا نشود.

وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه خود افزود: برگزارکنندگان این نشست به مشارکت ابزارهای فاسد خود که با داعش ، جبهه النصره و سازمان های تروریستی همپیمان هستند، بسنده کردند.

وزارتخانه یاد شده ادامه داد: ابزارهای فاسد شرکت کننده در این نشست علیه سوریه توطئه کردند و در برابر خواست مردم و منافع حیاتی آنها ایستادند.

در ادامه بیانیه آمده است: دمشق که اهداف جنگ تروریستی را خنثی کرد، تأکید می کند همانطوری که این جنگ در عرصه میدانی شکست خورده است، در عرصه سیاسی نیز شکست خواهد خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: نشست بروکسل در غیاب سوریه، با هدف عدم افشای حقایق برگزار شد

دمشق: نشست بروکسل در غیاب سوریه، با هدف عدم افشای حقایق برگزار شد