مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 11:252023-05-31اجتماعي

دمای هوای گلستان 10 درجه خنک می شود


رییس اداره پیش بینی هواشناسی گلستان گفت: از عصر امروز با ورود سامانه پرفشار به استان شاهد بارش پراکنده رگبار، رعد و برق همراه با وزش باد و کاهش 10 درجه ای دما، - خواهیم بود.

محمود محمدقلی پور روز چهارشنبه 10 خرداد 1402 در گفتگو با خبرنگاران از ورود سامانه پرفشار به استان گلستان از عصر امروز چهارشنبه خبر داد و اظهار کرد: فعالیت این سامانه ناپایدار به مدت سه روز تا عصر جمعه 12خرداد ماه در استان ادامه دارد که بارش پراکنده رگبار، رعد و برق همراه با وزش موقتی باد (گاهی نسبتاً شدید) و کاهش محسوس 8 تا 10 درجه ای دما، از اثرات فعالیت سه روزه این سامانه است.

وی ضمن هشدار هواشناسی سطح زرد، بیان کرد: آبگرفتگی برخی معابر، بالاآمدن سطح آب رودخانه ها و احتمال برخورد صاعقه به ویژه در نواحی کوهستانی و اختلال در تردد جاده ای از پیامدهای فعالیت این سامانه پرفشار در گلستان است.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی گلستان به شهروندان توصیه کرد: در این مدت از استقرار و اتراق در بستر و حاشیه رودخانه ها و مسیل ها پرهیز کرده و ضمن استحکام سازه ها و احتیاط در تردد جاده ای، انجام تمهیدات پیشگیرانه را جدی بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استان گلستان 10 ایستگاه سینوپتیک و فرودگاهی، 22 ایستگاه اقلیم شناسی، 80 ایستگاه باران سنجی، 27 ایستگاه خودکار، 13 ایستگاه باران سنجی برخط،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای گلستان 10 درجه خنک می شود

دمای هوای گلستان 10 درجه خنک می شود