مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-10بين الملل

چین: اعمال آمریکا برای ما از حرف هایش مهمتر است


سخنگوی وزارت امور خارجه چین در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد، هر چند پکن حرف های آمریکا را می شنود اما برای اعمال آمریکا اهمیت بیشتری قائل است.

- سخنگوی وزارت امور خارجه چین در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد، هر چند پکن حرف های آمریکا را می شنود اما برای اعمال آمریکا اهمیت بیشتری قائل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا دو روز پیش در نشست مطبوعاتی مشترک با همتای عربستانی خود ادعا کرد، واشنگتن از کسی نمی خواهد بین آمریکا و چین یکی را انتخاب کند.

در واکنش به این صحبت، وانگ ونبین، سخنگوی وزارت امور خارجه چین در نشستی مطبوعاتی گفت: ما صحبت های این دیپلمات ارشد آمریکایی را مورد توجه قرار می دهیم و امیدواریم، هیات های دیپلماتیک آمریکا در سراسر جهان قول او درباره عدم درخواست از کسی برای انتخاب بین آمریکا و چین را عملی کنند؛ اینکه آنها واقعا نسبت به روابط فزاینده دیگر کشورها با چین ذهنیت باز داشته باشند، دست از برخورد با شرکت هوآوی و دیگر شرکت های چینی بردارند، اعمال فشار بر متحدان برای محدود کردن صادرات تراشه به چین را متوقف کنند، کشورهای دیگر را با طعمه گذاری و زور وادار به رویگردانی از همکاری با چین نکنند و از اشاعه اطلاعات دروغ در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین: اعمال آمریکا برای ما از حرف هایش مهمتر است

چین: اعمال آمریکا برای ما از حرف هایش مهمتر است