مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-07اقتصادي

شهرداری ها در پرداخت نیم درصد به کتابخانه های عمومی کوتاهی نکنند


فرماندار و رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دهگلان بر لزوم پرداخت به موقع نیم درصد توسط شهرداری ها به حساب انجمن کتابخانه های عمومی تاکید کرد و گفت: - ایسنا/کردستان فرماندار و رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دهگلان بر لزوم پرداخت به موقع نیم درصد توسط شهرداری ها به حساب انجمن کتابخانه های عمومی تاکید کرد و گفت: شهرداری ها در این زمینه نباید کوتاهی داشته باشند.

حمید معتصمی،امروز در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی دهگلان که با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان و برخی از اعضای حقوقی و حقیقی انجمن در سالن جلسات فرماندار برگزار شد، اظهار کرد: پرداخت نیم درصد قانون است و بی توجهی به آن پذیرفتنی نیست.

وی تاکید کرد: شهرداری های شهرهای دهگلان و بلبان آباد باید تا پایان تیرماه سال جاری نسبت به پرداخت معوقات نیم درصد به حساب انجمن کتابخانه های عمومی اقدام کنند.

معتصمی برگزاری جلسات انجمن کتابخانه های عمومی را مهم ارزیابی کرد و افزود: این جلسه به منظور رفع مشکلات و موانع حوزه کتاب و کتابخوانی شهرستان ضروری است و عدم حضور برخی مسئولان در این نشست قابل قبول نیست.

فرماندار دهگلان با اشاره به فعالیت تنها یک باب کتابخانه عمومی نهادی در این شهرستان، عنوان کرد: این امر زیبنده شهرستان نیست و باید نسبت به احداث و را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها در پرداخت نیم درصد به کتابخانه های عمومی کوتاهی نکنند

شهرداری ها در پرداخت نیم درصد به کتابخانه های عمومی کوتاهی نکنند