مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 18:002023-06-21سياسي

روایتی از کمک به مظلوم ترین زندانیان کهگیلویه و بویراحمد و حمایت ویژه از 600 خانوار


مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد روایتی از کمک به مظلوم ترین زندانیان این استان داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج به مناسبت هفته قوه قضاییه نشست مطبوعاتی مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست بیژنی با اشاره به اینکه تفکر قالب در زندانی کردن افراد جامعه انتقام گیری نیست یادآور شد: امروزه با نگاه انسانی در زندانبانی حاکم است و هدف طرد کردن افراد نیست بلکه اصلاح افراد و برگشتن دوباره آنها به جامعه است.

مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد به آیین نامه اجرایی زندان ها اشاره کرد و گفت: در ابتدای آیین نامه ذکر گردیده که مهمترین برنامه رعایت حقوق شهروندی زندانیان و خانواده های آنهاست احترام و عزت و کرامت انسانی افرادی که به نوعی وارد زندان می شوند از مهمترین اصول است اتکا به تعلیم و تربیت دینی و الگوی سبک زندگی دینی با توجه به وضعیت جنسی و سنی و شخصیتی افراد و برخورداری آنها از حقوق بدون تبعیض و همه امکانات رفاهی زندان جزیی از این آیین نامه است.

وی بیان کرد: احترام به عقاید و حریم خصوصی اشخاص و بنا نهادن امور بر پایه احترام و محبت به عنوان زنجیره اصلاح و تربیت از مهمترین اصول زندانبانی است و حمایت از زندانیان نیازمند و خانواده های آنها که به دلیل جرایم غیرعمد در زندان به سر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از کمک به مظلوم ترین زندانیان کهگیلویه و بویراحمد و حمایت ویژه از 600 خانوار

روایتی از کمک به مظلوم ترین زندانیان کهگیلویه و بویراحمد و حمایت ویژه از 600 خانوار