مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-17بين الملل

انهدام مواضع داعشی در کرکوک عراق


نیروهای عراقی طی عملیاتی مواضع داعشی در کرکوک را در هم کوبیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، منابع عراقی از انهدام مواضع داعشی در کرکوک خبر دادند.

بر اساس این گزارش، پلیس فدرال روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که نیرویی از تیپ دوم مکانیزه و یگان های اطلاعاتی این تیپ، عملیات جستجو و پاکسازی روستای الجال و وادی زغیتون در کرکوک را انجام دادند که منجر به کشف دو مخفیگاه متعلق به بقایای گروه های ترریستی شد.

این دو مخفیگاه که در آن تسلیحات و تدارکات مختلف از جمله خمپاره انداز، مسلسل و سیم های انفجاری قرار داشت، توسط یگان های مهندسی پلیس عراق به طور اصولی تخریب شد.

پیش از این هم، یک منبع امنیتی عراقی از کشته شدن دو افسر عراقی و یک سرباز و مجروح شدن 3 سرباز در پی حمله داعش در استان کرکوک خبر داده بود.

این منبع عراقی گفته بود که در پی حمله مسحانه داعش با سلاح سبک و نیمه سنگین، در نزدیکی روستای تل الورد در شهرستان الدبس در کرکوک، دو افسر و یک سرباز کشته و سه سرباز دیگر مجروح شدند.

لازم به ذکر است که نیروهای امنیتی عراق برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جستجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر این کشور ادامه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام مواضع داعشی در کرکوک عراق

انهدام مواضع داعشی در کرکوک عراق