مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 10:252023-06-08سياسي

کتاب «ماه بالانشین» نگاه منفی به مردسالاری ندارد


نویسنده کتاب«ماه بالانشین» می گوید: در کتاب ماه بالا نشین با همسر و فرزندانی مواجه هستیم که قبول دارند یک بزرگ تری در خانه هست و نگاهِ منفی به مردسالاری ندارند چون روابط بر اساس محبت است.

- نویسنده کتاب ماه بالانشین می گوید: در کتاب ماه بالا نشین با همسر و فرزندانی مواجه هستیم که قبول دارند یک بزرگ تری در خانه هست و نگاهِ منفی به مردسالاری ندارند چون روابط بر اساس محبت است.

با راضیه تجار نویسنده کتاب ماه بالانشین که با محوریت زندگی شهید حجت الاسلام عباس شیرازی است، به گفتگو پرداخته که مشروح آن در ادامه می آید: راضیه تجار گفت: کتاب ماه بالانشین در مورد شهید حجت الاسلام عباس شیرازی، فرمانده تبلیغات جبهه و جنگ است که پس از عمری مجاهدت در 18 خرداد 1364 در دفاع مقدس به شهادت رسید.

وی ادامه داد: این شهید فعال فرهنگی بودند و در دهه 60 تلاش های زیادی داشتند، هم در سازمان تبلیغات مشغول به فعالیت و کارهای تبلیغی بودند هم در جبهه رفت و آمد داشتند.

تجار افزود: من از طریق خانواده این شهید و توسط انتشارات روایت فتح توانستم اطلاعات و مستندات را برای نوشتن کتاب به دست بیاورم.

این نویسنده گفت: در کتاب ماه بالا نشین با همسر و فرزندانی مواجه هستیم که قبول دارند یک بزرگ تری در خانه هست و نگاهِ منفی به مردسالاری ندارند، چون روابط بر اساس احترام، مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «ماه بالانشین» نگاه منفی به مردسالاری ندارد

کتاب «ماه بالانشین» نگاه منفی به مردسالاری ندارد