مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 21:552023-06-11اجتماعي

پنهان شدن مشکلات زیست محیطی گیلان در دل سرسبزی


رییس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با بیان اینکه مشکلات زیست محیطی این استان در دل سرسبزی ها پنهان شده است، گفت: مطالبه گری در رفع مشکلات زیست محیطی استان وظیفه تک تک افراد است.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با بیان اینکه مشکلات زیست محیطی این استان در دل سرسبزی ها پنهان شده است، گفت: مطالبه گری در رفع مشکلات زیست محیطی استان وظیفه تک تک افراد است.

دکتر حمیدرضا مسکنی در نشست با سمن های فعال در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست که با موضوع اهمیت و ضرورت ارزیابی زیست محیطی پروژه ها در سالن اجتماعات پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: همه افراد در هر شغل و جایگاه و مسئولیتی باید محیط زیستی باشند و توجه به محیط زیست ربطی به رشته تحصیلی و کاری ندارد.

وی افزود: مدیری که به محیط زیست نگاه محیط ایست دارد حتی در حوزه کاری خودش هم صاحب نظر نیست، زیرا پر واضح است که آسیب بی توجهی به محیط زیست در نهایت به خود افراد و خانواده شان بر می گردد.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان خاطرنشان کرد: نگاه فانتری به محیط زیست مشکلات موجود زیست محیطی را بیشتر می کند و خوشبختانه قوه قضاییه در برخورد با سهل انگاران محیط زیستی استان بسیار خوب عمل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنهان شدن مشکلات زیست محیطی گیلان در دل سرسبزی

پنهان شدن مشکلات زیست محیطی گیلان در دل سرسبزی