مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-20سياسي

هشدار درباره دعواهای صوری درباره ساخت وسازهای غیرمجاز


رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران بر لزوم برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید کرد و گفت: نگذارید که کار به جایی برسد که دیگر نشود ساختمانی را تخریب کرد.

- رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران بر لزوم برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید کرد و گفت: نگذارید که کار به جایی برسد که دیگر نشود ساختمانی را تخریب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عباسی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه شاهد ساخت و ساز غیر مجاز در حاشیه اتوبان شهید کاظمی هستیم، گفت: قبلا یک اتاقک در پشت بام به صورت غیر قانونی ساخته می شد و سعی می کردند که یک روزه آن را بسازند تا شهرداری آن را نبیند؛ اما حالا ساختمان های هشت الی 10 طبقه می سازند.

من یک شب در حین سرکشی دیدم که جرثقیل ها فعال هستند و چطور ممکن است که این جرثقیل ها را شهرداری نبیند؟.

وی با بیان اینکه در شهرداری در این زمینه کوتاهی شده است، تصریح کرد: من چند ماه پیش به شهردار منطقه ای در خصوص ساخت و ساز در گلابدره تذکر دادم و گفتم که نگذارید که کار به جایی برسد که دیگر نشود ساختمانی را تخریب کرد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ساده انگاری است که بگوییم شهرداری این ساخت و سازها را ندیده و 100 درصد در آن فساد است، گفت: ساخت و ساز در حریم را می توانیم بگوییم ندیدیم اما ساختم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره دعواهای صوری درباره ساخت وسازهای غیرمجاز

هشدار درباره دعواهای صوری درباره ساخت وسازهای غیرمجاز