مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 17:402023-06-12سياسي

درگیر یک ابرپروژه امنیتی از سوی رسانه های دشمنان هستیم


رییس شورای اطلاع رسانی دولت هدف دیگر جنگ ترکیبی و ادراکی دشمنان را ناتوان نشان دادن نظام برای رسیدگی به امور کشور خواند و ادامه داد: ما درگیر یک ابرپروژه امنیتی از سوی رسانه های دشمنان هستیم.

- رییس شورای اطلاع رسانی دولت هدف دیگر جنگ ترکیبی و ادراکی دشمنان را ناتوان نشان دادن نظام برای رسیدگی به امور کشور خواند و ادامه داد: ما درگیر یک ابرپروژه امنیتی از سوی رسانه های دشمنان هستیم.

آرایش رسانه ای آنان از مدت ها قبل حالت آفندی پیدا کرده است و نه تنها نقاط ضعف بلکه نقاط قوت را هم در کشور نظیر برگزاری راهپیمایی جهانی اربعین مورد هدف قرار می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت کشور، سپهر خلجی این مطلب را در جمع استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) در وزارت کشور با حضور احمد وحیدی وزیر کشور بیان کرد.

وی تصریح کرد: اکنون تمام تلاش دشمنان و رسانه های آنها تصویرسازی سیاه، ناکارآمد و غیرکارشناسی از اقدامات، طرح ها و برنامه ها در کشور و ناامید کردن، معترض و سرخورده نشان دادن مردم است.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت تاکید کرد: در چنین شرایطی ماموریت و اولویت اصلی ما تقویت رسانه های خودی، اعتماد سازی و برطرف کردن شبهات ایجاد شده و پاسخ به انتقادات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیر یک ابرپروژه امنیتی از سوی رسانه های دشمنان هستیم

درگیر یک ابرپروژه امنیتی از سوی رسانه های دشمنان هستیم