مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 18:252023-06-19اقتصادي

اجرای طرح نظام جامع بر مراکز آموزشی با هدف افزایش بهره وری باعنوان نجم


معاون نظارت، توسعه و بهسازی بر مراکز آموزش فنی وحرفه ای کشور از اجرای طرح نظام جامع بر مراکز آموزشی با عنوان نجم خبر داد و گفت: سازمان باهدف ایجاد ظرفیت های جدید آموزش به منظور مولدسازی و افزایش بهره وری طرح نجم را به اجرا درمی آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حسین بابایان امروز در جمع خبرنگاران در محل سالن جلسات مرکز آموزش فنی وحرفه ای 22 بهمن ساری، با بیان اینکه در حال اجرای طرح نظام جامع بر مراکز آموزشی با عنوان نجم هستیم، اظهار کرد: محدودیت هایی در حوزه نظارت بر مراکز وجود داشت که سازمان با هدف ایجاد ظرفیت های جدید آموزش به منظور مولدسازی و افزایش بهره وری طرح نجم را به اجرا درمی آورد.

وی با اشاره به اینکه در طرح نجم نشست هایی خصوصی با مربیان مراکز انجام می شود تا درد و دل ها و چالش های موجود از جانب آنان مطرح شود، گفت: از درون همین نشست ها معمولاً پیشنهادها، طرح ها و برنامه های اجرایی درمی آید که امکان اجرا دارد.

بابایان با اشاره به سه چالش موجود در این نهاد، افزود: بخشی از چالش به نظام آموزشی و شرایط عمومی کشور بازمی گردد، بخشی نیز درونی است که خودمان باید نسبت به شناسایی آن اقدام کنیم و تمرکز طرح نجم بر این چالش ها است؛ مانند رتبه بندی معلمان که نمونه ای از این چالش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظام جامع بر مراکز آموزشی با هدف افزایش بهره وری باعنوان نجم

اجرای طرح نظام جامع بر مراکز آموزشی با هدف افزایش بهره وری باعنوان نجم