مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 23:402023-06-09اقتصادي

جلوی واردات برنج در فصل برداشت گرفته شده است


استاندار گیلان با بیان اینکه از واردات برنج در فصل برداشت جلوگیری شده است، گفت: کشاورزان نگران آب زراعی، قیمت برنج و فروش آن نباشند زیرا جلوی واردات برنج گرفته شده و به طور یقین در قیمت گذاری برنج به تولید کننده و مصرف کننده توجه خواهد شد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه از واردات برنج در فصل برداشت جلوگیری شده است، گفت: کشاورزان نگران آب زراعی، قیمت برنج و فروش آن نباشند زیرا جلوی واردات برنج گرفته شده و به طور یقین در قیمت گذاری برنج به تولید کننده و مصرف کننده توجه خواهد شد.

اسدالله عباسی امروز در جریان سفر به بخش لشت نشاء از توابع شهرستان رشت، در بین بازاریان و مردم لشت نشاء حضور یافت و ضمن شنیدن درد دل و مشکلات آنان، دستوراتی در همین راستا صادر کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین با حضور در بین کسبه از آخرین روند وضعیت بازار به ویژه بازار برنج در فصل زراعی به طور میدانی آگاه شد و قول پیگیری و حل مشکلات کسبه را داد.

وی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه حضور در بین مردم و بازاریان منجر به ایجاد آرامش در جامعه و آشنایی دقیق با مشکلات موجود در بازار می شود، اظهار کرد: در این شرایط سخت اقتصادی، بازاریان و کسبه ها نقش مهمی در کنترل بازار و ایجاد آرامش روانی در جامعه دارد؛ از این رو باید همواره مسئولان در بین این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی واردات برنج در فصل برداشت گرفته شده است

جلوی واردات برنج در فصل برداشت گرفته شده است